tiistai 10. syyskuuta 2013

Syyskuun kirje / Nuorison sly

Jenna sai eilen postin mukana Nuorison slyn reseptikirjeen. Jennan harrastukset ja minun työvuorot menee näin syyskuussa ristiin todella lahjakkaasti ja lapset ovat isällään koko kuun. Joten kun kirjeet ja paketit tulee minun luo, minä avaan ne ja päivitän blogiin ja Jenna leipoo kotona, lähettää kuvan minulle ja minä toimin taas päivittäjänä :)
 
Reseptikirjeessä oli ohjeet Pähkinäisiin omenakekseihin, Porkkanakakkuun ja Omenacharlotteen vaahterasiirappivaahdolla, ihana koirakortti ja vanha auto :) Jenna kiittää kovasti ja leipoo pikapuoliin jotain herkkua

5 kommenttia:

  1. Maukkaita reseptejä - niitäkin odottelen vesi kielellä!!

    VastaaPoista
  2. Makoisan näköistä postia! =D

    VastaaPoista
  3. Kiva, jos tykkäsit paketistasi! :) Saa nähdä mitä seuraavaksi keksitään (;

    VastaaPoista
  4. Herkullisen kuuloisia reseptejä. :)

    VastaaPoista